Punch In

Punch In er et enkelt og intuitivt redskab til registrering af arbejdstid, fravær og aktiviteter for timelønnede og funktionæransatte. Med Punch In er det nemt at skabe overblik over arbejdsindsatsen, minimere fejl i registreringen af arbejdstimer, optimere virksomhedens workflow og sikre en bedre bundlinje.

Virksomheder høster store fordele af at sætte medarbejdernes arbejdstid i system. Med elektronisk registrering af mødetid og fravær, samt hvordan arbejdstiden fordeler sig på forskellige opgaver, forenkles og effektiviseres de administrative opgaver. Dette fører til en minimering af de administrative omkostninger og en optimering af arbejdsindsatsen.

Ét system – mange fordele - Stor brugervenlighed

Punch In er et nemt og intuitivt redskab, som kan anvendes af alle. Medarbejderne skal blot, når de møder ind, holde deres chip hen til Punch In-knappen på touch-skærmen. Chippen holdes på samme måde hen til skærmen, når medarbejderen går til og fra pause. Og når de stempler ud efter en arbejdsdag, foregår det på samme måde. Systemet kræver inden uddannel- se, det er bare at stemple ind og ud.

 

Alt vedr. arbejdet registreres og beregnes

Punch In holder styr på medarbejdernes timer: effektiv arbejdstid, fravær, sygedage mv. og omsætter dem til lønudbetaling. Systemet, som er integreret med virksomhedens lønsystem, automatiserer processerne og sikrer det rette løngrundlag. Blandt andet udarbejdes en lønoversigt inkl. hvor meget flekstid, der står til udbetaling, og overtidsbetaling beregnes med de korrekte tillægssatser iht. overenskomst og lokalaftaler.

Minimering af fejl
Med Punch In skal medarbejderne ikke indlevere arbejdssedler og bilag. Alt foregår elektronisk. Dette gør timeregistreringen nem- mere for medarbejderen, samtidig med at det minimerer risikoen for tastefejl og fejlbereg- ninger i administrationen. På sigt kan det spare virksomheden mange penge.

  

Større gennemsigtighed
Punch In kan tilgås af både medarbejdere og arbejdsledere. Systemet er indstillet efter de funktioner, som den individuelle medarbejder har behov for at se. Så når medarbejderen er logget ind med sin chip, ses kun de relevante informationer. Det smarte er, at alle selv kan hente ønsket information vedrørende arbejds- timer, flekstid mv. Det betyder, at administra- tionen ikke skal bruge tid på denne type fore- spørgsler. Typisk medfører dette indblik også, at medarbejderne føler et større medansvar for arbejdet.

 

Integration med virksomhedens ERP-system
Punch In kan integreres med virksomhedens ERP-system, så ledelsen nemt får adgang til medarbejdernes individuelle arbejdsindsats og kan udarbejde analyser herfra. Når der er 100% indblik i arbejdsprocesserne inkl. fremmøde og fravær, er det nemmere for ledelsen at optime- re og sikre en bedre rentabilitet.

 

Nem implementering
Punch In er udviklet og klar til integration med systemerne i jeres virksomhed. Vi tilpasser hurtigt softwaren, så den passer perfekt til beho- vene jeres virksomhed, og snart kan I komme i gang med at høste fordelene af digitaliseringen af jeres time-sagsstyring: større overblik, færre fejl, optimeret workflow og en bedre bundlinje.

Kom godt i gang med Tidsregistrering

Send besked