Service Desk & Support - it's IT

Vi supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem kl. 08.00 til kl. 16.00 på hverdage (fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_Vi tilbyder professionel IT-support til erhverv - 24/7

Behovet for IT-support kan variere fra dag til dag. Derfor er det også vigtigt, at der er professionel hjælp at hente, når behovet pludselig opstår. Som en del af vores IT-outsourcing tilbyder vi en supportaftale, som vi kalder Service Desk 24/7.


Det betyder, at vi kan hjælpe dig og din virksomhed når som helst - døgnet rundt, 7 dage om ugen og 365 dage om året. Du får altså en support-aftale, hvor vores dedikerede IT-specialister sidder klar til at hjælpe på både e-mail og telefon.

Du får tre fordelene ved en Service Desk aftale hos os:

  • Dansktalende, uddannede og engagerede IT-specialister
  • Et forudsigeligt økonomisk overblik
  • En Service Level Agreement (SLA)

Har du en Service Desk aftale hos os, sørger vi for at løse og registrere IT-problemer hurtigt og effektivt. 

Hvis du er kunde hos os, og har brug for hjælp til øjeblikkelig support, kan vi kontaktes her. 

_Kontakt os